995


Idag har jag införskaffat mig en ny leksak, så idag har allt annat blivit åtsidosatt..

Min nya leksak är en Sony ericsson 995 och den är röd !! Visst é den snygg..

Tiza och Kim är här, ja även Lisa har hittat ut från sitt rum.. De sitter och titta på Catwomen...
Vi har just tittat på Melodifestivalen och jag tycker att en av låtarna som gick vidare var bra... Låten med Timotej var bara såååå SCHLAGER !! Darin däremot var helt kass... Visst låten kanske blir bättre med tiden... Sedan tyckte jag låten med Erik var jätte bra.. Synd att den inte gick vidare, men den kommer nog spelas mycket på radion, redan nu på måndag.. Hela låten bara skrek TED GÄRESTAD !!! Och det var jinte så konstigt eftersom det var hans bror som skrivit den...


Hopp och hej....



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0