Summering av året 2010 !!

Jahaja... Sista dagen på året 2010 !! Kanske dags att summera året !!

Januari: Stor sten föll från mitt hjärta, eller rättare sagt bröstet.. Gjorde mammografi och det vsiade sig inte vara någon fara.. Gått sedan oktober och oroat mig i onödan.. Jag tatuerar mig i nacken !!

Februari: Jag får nytt jobb.... 20 år i kommunen och ÄNTLIGEN heltid! Världens bästa Patrik och Sandra gifter sig och jag agerar bröllopsfotograf ;)

Mars: Börjar nya jobbet och trivs direkt !

April: Åker till Ullared för första gången på minst 15 år.... Jisses vad skoj !! Börjar leta hus på allvar tillsammans med Pelle !

Maj: Jag fyller 23 igen... Firades med dunder och brak !

Juni: Äntligen sommar! Vi har läger på jobbet och åker till Liseberg.. Har VÄRLDENS bästa jobb ;) Vår vackra Kronprinsessa gifter sig och får sin prins och jag vinkar på torget i form av Drottning Silvia ;)

Juli: Vi åker buss !! Vi åker låååångt !! Till mitt älskade Kroatien ! Pelle och jag njuter och springer upp och ner för trappor i dagarna 11... SEMESTER = UNDERBART

Augusti: Min vackra och stora lilla dotter fyller 20 år !! Mina fingrar börja tjabbar och väntar troget på OP.. Dille och Pusspuss gifter sig och jag får leka bröllopsfotograf IGEN !!! Jag tatuerar mig igen, denna gång på min handled!!

September: Jag får spela ine en låt ute hos Johan och Ulle, hur kul som helst men det gick för snabbt !! Ville sjunga mera ;) Nathalie bor nu hos oss hela tiden, familjen är samlad. Nathalie fyller 18 och är nu myndig ;)

Oktober: Livet stretar på och jag hakar på ..

November: Åker till Ullared IGEN... Tredje gången detta året ;) Firar 20 år i kommunen och är på Brunnen och tittar på Linda Bengtzings julshow !! SUPER!! 

December: Är hos doktorn som ska operera min armbåge, optid väntas i februari... Det blir jul detta året också och den firas med allt som hör till !!

Vi har haft ett super år.. Vår ekonomi har gått spikrakt upp åt och vi har njutit av varandra !!

Önskar nu ALLA mina läsare ett riktigt gott slut och hoppas ni får ett underbart 2011 !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0