Överlevde...


Denna julafton också....

Hade en mysig julafton utan massa stress !!

Först åkte vi till svärmor och åt en julfrukost som hette duga... Weroniuqe hade inte legat på latsidan inte ;) Patricia och Kim var med, Pelles lillebror Martin och hans Lina, Pelles morbor Miclael var också med...

Jag fick min JÄTTE fina julklapp av tjejerna.. En JÄTTE stor Musse Pigg ;) Hans huvud var lika stort som kroppen och han sitter nu här i soffan så fint !! SUPERDUPER TACK !!

Av min man fick jag en jätte fin ring som passa jätte fint ihop med mitt armband !!

När vi kom hem började jag fixa med maten... Ingen mera julmat här inte utan den blev Porterstek med hasselbackspotatis... Nathalie och Lisa fixade sedan kladdkaka när vi vuxna var ute med Fridholf.. GOTT !!

Resten av kvällen tillbringades framför Tvn och Wii... Jag och Lisa på lag och Pelle och Nathalie på lag... Det slutade med 6-5 till Lag PN... Hmmm, nä då, inga sura miner här....

Det var konstigt att inte ha Patricia hos oss... Men så är det ju när ens barn skaffar nya familjer som vuxna.. Idag ska vi hem till mamma och käka kalkon, GÖTT !!!

Ps... Dr Martens kängorna är nu på väg hem till mig ! Tack tomten ;)


Ordet är ditt! ♥
Postat av: cicci

Tycker din tomte kunde kommit till mig med de där skorna istället :)

2010-12-30 @ 00:43:34
URL: http://shitthesame.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0