Lite värme

tack.....

Shit vad kallt det är ute... Vill ha värme......

Sä skönt att träna idag.. Även om jag tog det överdrivet lugnt så känns det bra att komma igång igen... Fick mina dojor idag... Stela men ack så sköna !!

Igår var Tiza här och vi fixade lite mer julgodis... Efteråt tittade vi på Disneys Julsaga !! 
Disneys mörka version av Dickens klassiker ”En julsaga” är både imponerande och medryckande. Jim Carrey gör en helgjuten insats som snåljåpen Scrooge.
Den snåle Scrooge är ett svart hål av ondska där han sitter på sitt kalla kontor, inte släpper en penny ifrån sig fast nöden krälar fram på Londons gator, och hatar julen.Han får en sista chans att ta vara på sitt liv när han på julnatten besöks av tre andar som tvingar honom att betrakta sina forna, nutida och framtida jular.
Sedan gick Tiza hem och Lisa följde med henne... Pelle och jag satte på nästa film... Karatekid, den nya versionen och den var riktigt bra.. Lite kopia av orginalet men klart godkänd...

Så här mycket film har jag inte tittat på, på VÄLDIGT länge.. En riktigt myshelg...

Nu är det dags för att krypa ner under täcket... God natt mina vänner och var rädda om varandra

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i Veckans blogg hos mig.

Nu är vinnarna korade! Kanske var det du som vann.



Inför nästa vecka blir det Veckans Blogg Jul Special!



Ha en fortsatt härlig måndag!

2010-12-20 @ 11:37:05
URL: http://edgeman.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0