God Natt !!

Nu är det dags att krypa ner under täcket !!
SHIT vilket jävla väder det är.. SNÖAR ju helt hysteriskt ute !! Tycker faktiskt att det räcker nu !!
Haft en superduper trevlig dag på jobbet idag... Först hade vi lite julfrukost med all personal på Turist och Fritidsenheten.. Gott och väldigt trevligt...
Sedan hade vi julpyssel med barnen på Hjorthöjden och fyllde en hel gran med hemmagjort pyssel... Så vackert så...
På kvällen var det dags att ha öppet på Bruket, min och Lottas sista kväll.. Iallafall som läget ser ut nu :( BUHU !!!!
Vi käkade överbliven julmat och hade lite ungdomar hos oss... Fick även fint besök av stadens konstaplar ;) MYCKET TREVLIG DAG OCH KVÄLL .... Tack alla, speciellt du ******
Jag tror jag ska önska mig en snöslunga i julklapp .... Känns som det behövs nu om jag ska kunna ta mig till jobbet imorgon....
NattNatt gott folk ..

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0