Cirklen är rund, har inget slut.....

Nu är det dags att ta och föröka sova igen...

Jag kan inte somna. Det är inte bra, för jag måste kliva upp om några timmar igen. Jag har svårt att tänka nu men ändå tycks det vara det enda jag gör. Ja, tänka på får och siffror och Gud vet vad.
Sömnlös. Sömnlöshet. Det värsta är nog att jag koncentrerar mig så hårt på att somna att kroppen vägrar och blir liksom rädd för att inte kunna somna. Att vara spänd och knäpp hjälper inte sömnen på traven, inte värken heller för den delen....

Har kommit in i en ond cirkel... Vet att jag måste vara positiv för att jag ska må bättre i min kropp, men tänker så mycket på hur jag var när jag var som sämst!! Vill inte komma dit igen... VILL INTE !!
Ju mer jag tänker ju sämre mår jag... Måste sluta grubbla och må bättre....



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0