Varning !!

Thomas Sabo berlock "papegoja"Jag, som många vet ÄLSKAR Thomas Sabos smycke..Thomas Sabo papegoja
Köpte härom dagen ett på Tradera.. Tjejen hade jätte fina omdömmen så jag tänkta, ok hon har nog riktiga smycken.

Men gissa om jag blev besviken när jag fick mitt paket med posten i fredags.. En BILLIG jävla kopia !!

Jag mailade tjejen direkt och hon blev skitförbannad för att jag påstod att det var falsk vara..
Jag försökte övertala henne, skickade bildbevis men hon gav sig inte.. Jag hotade med att göra en polisanmälan och då blev hon tyst..

Idag så kom det 8 mail.. Hon bad om ursäkt och påstod att hoKlicka för att visa Megabild! Thomas Sabo, Gul Converse Sko!n själv blivit lurad... Nu är pengarna på väg tillbaka till mitt konto och jag ska skicka tillbaka hennes falska goja...

Har nu ikväll suttit och tittat på andra aktioner på Tradera och jag uppskattar att ca 90% av Sabos smycke är fake !!
Ser ni skillnaden?!?  Jag gör och tänker ALDRIG köpa Sabo på Tradera 

Ordet är ditt! ♥
Postat av: lisbeth

Hej jag har börjat blogga igen, titta gärna in om du vill.



kram Lisbeth

2010-08-23 @ 18:18:20
URL: http://dreamscapes.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0