Söndag

God morgon, eller, ja go midda...

Tagit en lååång sovmorgon idag och det tillhör ju inte vanligheterna...

Blev lite sent igår för som jag skrev igår så hade vi ju Fridhs sommarfest igår.. Som vanligt var det jätte trevligt.. God mat och trevligt sällskap !!
Vi börjde med en liten tipspromenad och då träffade jag denna lille kisse.. Så söt och kelen..
Trodde jag skulle vinna denna promenad, men sedan visade det sig att VISSA fuskade !! Med sina iPhone i högsta hugg så Googlade de fram sina svar !! Fy på dem..
Men de vann en icabadboll så jag skrattade gott åt dem...

Nä, nu ska jag ta och fixa till här hemma lite.. Lilltösen kommer hem ikväll, har saknat henne

Hejhej så länge !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anna-Karin

Nä, det är inte lätt att ordna tipsrundor nu för tiden...Det måste vara "ogooglingsbara" (nytt ord månne?)frågor....

2010-08-01 @ 12:57:03
Postat av: Catrin

Sv: Ja den ända frågan de svarade fel på var just en sådan fråga ;)

Och de hade jag rätt på !!

2010-08-01 @ 14:57:27
URL: http://catriin.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0