Slut !

Jahaja! Så var denna vecka också slut ! Ny vecka imorgon med nya utmaningar !

Imorgon ska jag till läkatstationen.. Jag misstänker att jag har karpaltunnesyndrom, det innebär att jag får stickningar och domningar i handen..
Karpaltunnesyndrom uppstår då underarmens stora nerver utsätts för långvarigt tryck. Symtomen är värk och smärtor i hand och underarm. Även nedsatt känsel i tumme, pek- och långfingrar. Svaghet hos tummens muskler kan också uppkomma.
Vet inte om detta har med min brännskada att göra, ni kommer ihåg då vid midsommar när jag skulle steka kåldolmar.

Oftast enligt läkare så är det tummen, pekfinger och långfigret som är värst. Mina är lillfinger, ringfinger och pekfinger. Är man höger hänt så sätter det sig oftast i högerhand, men gissa vad!? Jo mitt sitter i VÄNSTER hand och jag är högerhänt..
Brännskadan sitter precis där jag tror att nerverna går till de fingrarna som domnar på mig och jag har bara haft domningar i ca 5 veckor !

Jaja, vi får väl se vad tant doktorn säger i morgon...

Var rädda om varandra och sov gott !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0