Operation


Ja, det blir det... Var hos doktorn idag och berättade att
gelen och tabletterna hjälpe INTE mig.. Snarare tvärt om. Ju mer jag var och masserade på armbågen mer domnade handen.. Så nu är det bara att vänta på att ortopeden ska höra av sig...

Ulnariskompression / ”Mobilarmbåge” ... Mobilarmbåge?! Betyder det att armbågen är mobil eller att "skadan" kommer från att man använt mobilen för mycket ??
Hittade detta på aftonbladet...
Men såååå mycket pratar jag inte och för den delen håller jag ju mobilen i höger hand och domningarna sitter ju i vänster..

Jaja... Nu ska jag och Lisa fixa något att äta..

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

<3

det kommer gå bra

<3

2010-08-19 @ 18:44:19
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0