Nöjda !!

Jodå, Dille och Emmie var JÄTTE nöjda med bilderna.. Bara en bild som skall fixas till och det håller lisa på med just nu !! Denna bilden här jämte ska fixas till, den skall göras svart vit men bukettens ska vara i färg...

En sak är iallafall säker. I fortsättningen skall jag våga ta mera betalt.. Har nog lagt ner iallafall 5 timmar på boken, 2 timmar på att bestämma vilka bilder ja ska spara... Plus 12 timmars fotografering, ja visst jag var ju med på hela festen, drack och åt god mat men ändå... Allts har jag lagt ca 19 timmar och timlönen är på ca 26 kronor... Hmm, ja Pelle jag är dum och alldeles för billig.. LOVAR att skärpa mig !! Men nu var det ju Dille och hans PussPuss så jag blev ju så glad att bara bli tillfrågad och jag är ju bara en glad amatör...

I fortsättningen blir det minst 1500:- + 1000:- om de vill att jag ska fixa en bok... De får alla bilder och får göra med dem vad de vill !!!  Är det för dyrt ?!?

Nä nu ska jag ha lite mys i soffan med mitt allt !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0