Gonatt

Nä, nu ska jag bara titta klart på Extrema samlare och sedan är det hopp i säng...

Imorgon ska jag trffa en grabb som jag ev ska bli kontaktperson till... Ska bli jätte spännande.. Helt anurlunda jämfört med de andra två uppdragen jag har och haft innan.. Har ju varit kontaktpersoner till missbrukande kvinnor och nu ska jag då ev. försöka hjälpa en ung grabb...

Ska bli jätte spännande för det har jag ju faktiskt jobbat med under två år.. Det jobbet skötte jag ju så bar, så bar att jag fick sluta.. Grabben behövde inte min hjälp längre..

Nä, nu é reklamen slut !!

Sussa gott

Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa

hahaha, tack och lov va det bara en dröm xD.

ne, om jag får en son någon gång ska han heta simon :DD

2010-08-13 @ 13:29:42
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0