Avlösning !!


Så, nu är lilltösen hemma igen, efter en vecka i Stockholm! Pelles dotter Nathalie har åkt till sin mamma för att sedan åka vidare till Göteborg och sedan med sin mormor till Prag.. Så man kan ju kalla att det varit lite avlösning här hemma..

Lisa hade tagit cirka 1000 bilder när hon var i Fjollträsk och 99% var från Prideparaden..
Letade som en galning för att kunna hitta min vän Totte som varit där uppe och jobbat hela veckan. Han jobbar för Försvarsmakten... Men icke att jag kunde hitta honom !!
Hittade denna coola tjej istället.. Klart snyggast i hela Paraden..

Nästa år ska jag dit !! Det sa jag förra året också, men nu SKA jag det !!

Imorgon ska Pelle och jag åka inte till Staun (Karlskrona) Först gå på stan en stund, sedan ut till mamma och hennes Åke.. Mamma har skaffat Face Book...  Kul tycker  jag ;)

Nä, nu hör jag allt hur sängen ropar på mig, så det är bara att lyda och gå och lägga sig !!

NattNatt och sov gott !

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0