Top hat ....

Idag har jag varit och hälsat på min gamla klass på Kallingeskolan.. En skön känsla att vara så saknad.. Då både från elever och kollegor, jag kanske inte från alla men de flesta..

Många kramar och frågor blev det under de timmar jag var där, mys !!

Sedan tog jag och promenerade tillbaka till Ronneby, ca 5 km i nya skor utan strumpor.. Ni kan ju gissa hur de fötterna såg ut när jag kom tillbaka.. JÄTTE blåsa på ena lilltån.. Ajajaj !! Är hjärnan dum får kroppen lida och i detta fall, min lilltå..

Nu är det dags för sängen eller Fridholfs kisse runda först..

NattNatt och en tigerkram till dig  

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Sov gott, jätte kram till dig <3

2010-04-27 @ 23:46:32
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0