Tiiza här (:

Hejsan alla glada läsare (:
Tiza här catrins dotter ^-^
Nu sitter jag hemma hos mamma, jag och min älskade kimzi har varit här på middag.
Vi grillade (eller ja, pelle gjorde det xD)kött och åt klyftpotatis.. MUMMA<3
En mycket trevlig middag som alltid när man är här hemma (: <3

Nu ska jag vara lite ego och göra reklam för min blogg (:efter som min mamma har så många läsare, och jag inte ha det..
Så ni kanske vill göra ett besök på min blogg en stund ^-^?
http://tiiza.blogg.se/ så nu är det bara att klicka på länken^^
Hmm.. är du kvar?? nej gå nu in på min blogg (: ^^
Jag lovar att du kommer tycka om den (:<3

Nu ska jag bara säga att jag har världens yngsta och bästa mamma <3
Hon fyller ju bara 23, vilket är lite konstigt för jag fyller snart 20.. O.o? men vad gör det? du är bäst ändå (:<3
Älskar dig super mycket <3
För att du är den du är <3<3


Puss puss på alla läsare som kommer att besöka min blogg XD

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0