Barnbarn....

Nu är det dax att krypa ner under täcket, ta min MP3 och lyssna på min nya bok.. Smuts heter den och verkar vara jätte bra..

Idag har det städats både inne och ute.. Ja, ute på balkongen.. Vårfint där nu...

I eftermiddas åkte jag och Patricia på 8 års kalas... Mysigt värre..
Flickan som fyllde år är just nu i Prinsessåldern och hade fått en Askungeklänning av sin mamma.. Hon var så fin så...
Vi fikade och spelade lite spel och sedan kelade jag massor med lillasyster som är lite drygt ett år... Längtar verkligen efter smått, men då inte egna utan barnbarn.. Men jag lär få vänta ett bra tag till.. Mina flickor är ju inte så gamla än... Fast om jag tänker efter så är Patricia lika gammal nu som jag var när jag fick henne.. Men det var ju andra tider då.. jag hade ju faktiskt fast jobb då och hur många 20åringar har det idag... Nä, jag får vänta och sedan passa på att kela med andras små gryn så länge, för den som väntar på något gott....

Nä, nu ropar sängen..
God natt där ute i natten....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Alltid XD

2010-04-07 @ 22:19:18
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0