Städtanten....


Idag har det varit städ för hela slanten... Svärmor kom 30 sekunder efter 10.. Sa till henne igår att
hon inte fick komma innan 10 och det gjorde ju hon inte heller... Sedan satte vi igång och höll på nonstop tills klockan var 13.. Då försvann svärmor som skulle iväg på lunchträff...
Pellle och jag gick upp och käkade och jag tog även en liten sovstund.. Pelle stack iväg och dömde lite fotboll och jag passade på att göra INGENTING !!! När sedan Pelle kom tillbaka så lade vi in turboväxlen och på en timme var vi klara... YES !!!
ALDRIG ska jag bo i ett råttbo... ALDRIG !! I fortsättningen ska jag ha ett frächt hem inte en massa sunkiga tapeter eller gamla fönster.. Utan det ska vara NYTT och frächt...
Precis som vi har det nu..

Nä, nu är det dax att ladda batterierna för en ny arbetsvecka...

God natt alla där ute i cybervärlden


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0