Länge leve kärleken....

Jag har idag fått en ny idol, nämligen Wook Kundor, 107, som vill gifta sig.
För 23:e gången.
Denna malaysiska kvinnan har känt sig ensam den senaste tiden och vill återigen träda in i det äkta ståndet.
Wook Kundor fruktar nämligen att hennes 70 år yngre make inte ska komma tillbaka från Kuala Lumpur. Där han sedan i juli varit inlagd på klinik – för sitt knarkberoende. Hon behöver inte hitta någon "lika stilig" som landets premiärminister Datuk Seri Najib Tun Razak.
Bara någon som kan hålla mig sällskap i mina skymningsår, säger hon till tidningen The Star.

Men hon kan tänka sig att ompröva sitt beslut att leta ny make...
107-åringen, som bor i den nordliga provinsen Kuala Terengganu, planerar att besöka sin 37-årige man, om grannarna kan ge henne skjuts till huvudstaden.

– Jag vill uttrycka mina känslor för honom och berätta för honom att jag är ensam utan honom. Och om han känner likadant, kommer jag att vänta på honom utan att tänka på ett nytt äktenskap.

Giftermålet med Muhammad Noor Che Musa för fyra år sedan väckte stor uppmärksamhet i landets medier.

Snacka om att tro på kärleken, för annars har man väl inte gift sig såå många gånger, eller ?? Sedan är det ju klart att hon måste välja en yngre man.. Män i hennes egen ålder finns ju inte...

Så länge leve KÄRLEKEN !!!!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Nä..jisses... här räcker det me en gg:)

2009-09-19 @ 23:30:41
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: Liisa

Haha xD. Sexig tant xD

2009-09-24 @ 20:44:04

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0