En glasögonorms lördagsplaner



Imorgon ska jag ta lilla bettan och köra in till staun !! Ska till optikern och kolla synen.. Lisa skaffade ju glasögon för ett tag sedan och då var ju jag med. Då hittade jag dessa... Visst är de snygga !?!
Bara älskar dessa så imorgon blir de mina.. Ja, jag får ju vänta en vecka men snart så...
Tycker om Specsavers optik, billiga och bra... För 1795 får jag två par snygga glasögon. Hade jag gått här hemmma hade jag mist fått betala det dubbla, för ETT par. Varför betala mer än vad man behöver.. Lade undan dessa när jag var inne med Lisa och även ett par svarta som jag inte hittar här på nätet.. Får väl fota de när jag får hem dem..

Efteråt ska vi (vi=Tiza och jag) åka hem till mamma en stund, skanar henne så...

Nu ska jag titta klart på IDOL !! 

Jag hejar på Mariett, vem hejar du på ??

MaryJet


 


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Camilla

Skitsnygga glasögon - vad tuffa!Dom kommer klä dej:) I IDOL hoppas jag på Erik eller Mariette.

Trevlig helg till dej o familjen! CB

2009-10-24 @ 09:40:03

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0