Dagens citat....

Måste bara berätta om min underbara arbetskolega, Jonna.. Jonna är helt galen och har alltid massa fuffens för sig.. I går satt vi och fikade, hela skolans personal var samlade.. Jag berättade om mitt tandläkarbesök och hur min tandläkare ofta stank vitlök. Jag brukar hämnas och se till att jag luktar apa i munnen och då säher Jonna...
- Hmmm, alltså som att fisa i gynstolen !!!
Hela caféterian tystnade sedan blev det världens asgarv... Hon är inte klok någonstans... Just därför jag diggar henne !!

Har haft det lite tufft sista dagarna, därav inget bloggande...

Se you soon


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Åsa

HAHAHAHAHAAAAAA.....! Du borde verkligen vara med på språkkonferenserna någon gång, Catrin!! Bara ett litet tips från coachen.... (Och herregud vad skönt att se/höra Jonna få cred för såna här dumheter, när det annars alltid är jag som blir "anklagad"..... :)

2009-10-01 @ 21:36:08
Postat av: Lina

Japp, nästa gång blir det surkål dagen innan gynbesöket och sen får han minsann känna på dofter!! Haha! Underbar tjej!!



Vardagsrummet är snyggare i verkligheten!!

När kommer du och hälsar på?



KRAM

2009-10-01 @ 23:53:09
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0