En bra dag....

Visst är det härligt med beröm.. Själv tycker jag det är underbart.. Jag har idag tagit emot massor av beröm, ja eller vad kallar man det ??

Jag är ju nyklippt coh ny färgad och som pricken över i:et nya glasögon.. All har tyckt jag varit jätte fin, snygg, läcker.. Ja, jag har fått massor av komplimanger, ja vissta ja.. Komplimanger, inte beröm ;)

Jag tycker själv att jag är duktig på att ge beröm och komplimanger men visst fasen växer man, jag gör det iallafall.. Suger åt mig och tackar och tar emot... Något som ajg tycker fler borde göra, TACKA för komplimanger, sträck på er och ta åt er.. Jag försöker jobba så med de ungdomar jag möter i mitt jobb. För tyvärr är det så att våra ungdomar tar inte åt sig när de får positiv kritik utan lyssnar bara på det negativa.. Det tycker jag är jätte synd, för det gör ju att våra ungdomar blir negativa och kan inte heller ge positiv kritik till andra.  


Nä, nu ska jag slänga mig i soffan en stund och titta på Sveriges fulaste hem... Me älskar Simons svengelska ....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Bra skrivet! Jag håller med dig till 1000 %. Jag jobbar med detta dagligen och det går bättre och bättre! Det är underbart att få en komplimang och verkligen tro på den!

Hoppas du har det bäst, du vackra människa!



Kram

2009-11-08 @ 22:32:38
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0