Adventspyntat



Igår pyntade jag och putsade fönster.. Det blev så fint så... Advent och julen är min absoluta favorit högtid.. Älskar mina stakar, stjärnor och tomtar ;)

Idag ska vi till svärmor som fyller år... Pelle är nu och köper present till henne. Presentkort på biografen här i stan. Hon vill som vi gå på bio nästa lösrdag. Luftslottet som sprängdes visas nämligen då.. Har verkligen längtat att få se upplösningen av Mellenium triologin..

Ikväll blir det kalas hos svärmor, med som alltid god mat och dricka...
Och som vanligt kommer det vara en massa folk. Jag älskar verkligen familjen Fridh. Högt i tak och alla är precis lika galna som jag. Har verkligen kommit till rätt familj... Birgith och Malte, Pelles morföräldrar fick tillsammans 7 barn och alla är de lika härliga. Alla utom en har barn och de har minst två, så ni kan ju tänka er vilka familjemiddagar det blir när ALLA kommer. Syskon med respektive, barn och barnabarn..
Me love BIG Families ...

Önskar alla en riktig skön första advent och hoppas att ni liksom jag ska gå på Julskyltningen i morgon...

Glöm inta att: Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.


Ordet är ditt! ♥
Postat av: annsan_s

Tack så mycket!

Förstog inte riktigt det där om snöret!



Ha en bra kväll.



Kram

2009-11-28 @ 21:11:16
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Skruttmärtha

Gusingen vad jag fundera på snöret när du skrev det i min blogg.

Ha det bra resten av söndagen.

kramen

2009-11-29 @ 15:52:20
URL: http://metrobloggen.se/voila
Postat av: Skruttmärtha

Gusingen vad jag fundera på snöret när du skrev det på min blogg.

Ha det gött resten av söndagen.

Kramen

2009-11-29 @ 15:54:38
URL: http://metrobloggen.se/voila
Postat av: annsan_s

Hej!



Vad menade du det där med snöret??



Kram

2009-12-02 @ 12:17:25
URL: http://annlouises.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0