Bilder från förr....

Klockan börjar närma sig kvällen och nu sitter jag här ensamen.. Tjejerna är och jobbar, maken jobbar och lilleman ligger och tjurar bara för att han inte får vara ute i trädgården...
Folksam flerspråkig kundtjänst
I måndags ringde jag Folksam angånde skadegörelsen på vår bil... 3000:- TRETUSEN SPÄNN !! Det är vad självrisken ligger på.. Jag blev såå arg så att jag började gråta.. Ja, men ni får ju en fin nylackad bil sa mannen i andra ändan..
Men HALLÅ, jag ville inte lacka om bilen just nu... Har lite andra saker att lägga mina pengar på just nu..
Patricia tar studenten och även om inte ska ha något jätte påkostat kalas så ska hon ju ändå ha ett..
Ja, ja ingen mening att gråta... Gråter ju inga guldtårar precis..

Igår gick jag upp till Jimmy en sväng. Pappan till mina tjejer... Satt och kollade på kort i nästan två timmar.. Oj vad vi skrattade.. Som vi såg ut.. Bilden på mig och Björn Afzelius är ju bara så hemsk..
Jag är 19 år och gravid med Patricia. Jag var där med Jimmys mamma och lyssnade.. Kolla in mina snygga glasögon... Det var uybytbara bågar. Jag hade rosa, svart och röda har jag för mig, men dessa blå var favoriterna.. Haha, de är ju hemska...

Nästa bild är tagen vid min student.. Bara 18 år gammal ;), minns det som om det vore igår.. dagen efter flyttade jag hemifrån och på måndagen började jag jobba.. Nu ska Patricia göra samma sak... Usch, vart har alla åren tagit vägen..

Pussbilden är på mig och Patricia... Tycker den är såå söt..

 Här är en annan bild som är tagen för länge sedan.. Måste varit 1996 och vi skulle på bröllop. Kommer ihåg den spetstunikan.. Har för mig att jag bodde i den + att jag hade en svart också... Lisa är sur som vanligt.. det var hon jämt när hon var liten... Brukar säga att hon var ett A-barn när hon var liten.. Hon sov, åt och sov lite till.. Men strax efter hennes ett årsdag flög djävulen i henne och han stannade där för gott... Hahaha !! Mitt lilla arga barn.. Som nu ska sluta nian och brja på gymnasiet.. Har ju inga små barn kvar längre... Tur att jag har Fridholf...

Nä nu måste jag ut med honom en sväng... Han piper som attan och vill nog ut en sväng...

TjingelingBadRing

Ordet är ditt! ♥
Postat av: matilda

tror du på evig kärlek? :) /matilda

2009-05-06 @ 21:53:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så söta hela bunten! :)

2009-05-07 @ 10:22:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Micke

Snygga bilder.

Det är roligt med gamla foton.

Kram

2009-05-07 @ 18:49:31
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Ola

Haha....jag har också ett foto tillsammans med Afzelius efter en spelning på Bastionen =)

snygga glasögonbågar!!!

2009-05-08 @ 14:28:48
URL: http://olandinho.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0