Operation...

Idag har jag inte gjort många knop... Har nästan varit soffpotatis heladagen...
Var på loppis i morse och jag köpte åter igen en .... LAMPA !!  Haha.. Pelle blir snart skogstokig på mig... Men en sådan lampa har jag velat ha ett tag, har visserligen redan en men ville ju ha två så jag kan ha de i varsitt fönster i köket... Det kommer bli sååå snyggt när vi kommer upp i den nya lägenheten.. Om vi kommer upp... Just nu känns det som vi aldrig kan flytta upp.. Det går ju såååå långsamt... Men men, innan nästa påsk iallafall... ;)

Pratade med lilla mamma för några timmar sedan och hon var så ledsen. I fredags opererade sin fot. Den skulle stel opereras och de skulle ta ben från hennes höft. Nu visade att de tog ben från smalbenet istället...
Mamma var så ledsen. Hon kommer att tillbringa 8 veckor i gips och eftersom hennes handleder är sBlowing Kisses & Hearts Lips Decoration Imageså svaga så blir det att sitta i rullstol. Jag lider med henne så. Min mamma är en sol och vatten dyrkare. Vilket betyder att eftersom hon har gips så kan hon inte bada på hela sommaren.. Har försökt att ringa nu ikväll men kommer inte fram...

Mamma, Jag älskar dig och jag vet att du fixar detta !!

En stor puss och kram till dig mamma....


Nu ska jag se om jag orkar gå ner i tvättstugan en sista vända ...

NattNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0