Mat !!!


Sitter och tittar på Eurovision semifinalen och kan väl säga att de
flesta låtar faktiskt suger riktigt ordentligt... Visst finns det små guldkorn men de är inte många.. Jag diggade Israels låt, får se om den går vidare..

Marlena skötte sig jätte bra, men tycker nu som då att hon borde ha håret uppsatt.. passar inte ihop med klänningen att ha håret utsläppt... 


Idag har jag varit ute och ätit med jobbet.. Så trevligt så... God mat och som vanligt trevligt sällskap.. Det var vi i det Goa Glada GULA Arbetslaget som var ute.. Började med ett snabbt möte, sedan belv det vanligt skitsnack och massa god mat. jag åt oliv/ost fylld kyckling på sparris bädd med potatisgratäng.. Det var såå gott... Till det tog jag ett glas rött men bara ett en dag i morgon också och sedan mår jag inte så där jätte bra..
Antingen en riktig dunder förkylning på G eller pollen allergi...  Inte alls kul, ögonen känns som någon hällt sand i..


Lasse Neij har idag pratat med ägaren till "lillebror" och förklarat vad som gäller.. Vilka regler som gäller i Sverige för djurhållning och att så som han har det inte är godkänt.. Mannen sa att han hade bara hunden där tillfälligt...
Lasse berättade även att människor har anmält honom och att vi kommer hålla koll på honom så att hunden får det bra..  Kändes skönt att han åkte upp och sa ifrån, hoppas nu det blir bättre för honom.. Jag kommer att fortsätta att "övervaka"

Nä nu börja snart rösträkningen... HEJA SVERIGE OCH MARLENA

Ordet är ditt! ♥
Postat av: marie

jag somnade i soffan,,,,,vaknade när nr 7 sjöng.

Missade alltså marlena.



Trevligt med god mat och resturanbesök med arbetskamraterna, det behöver man. Kul att träffas o prata om annat än jobb. det är knappt man känner igen varandra med privata kläder.Ha en bra dag!

2009-05-13 @ 11:25:46
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Tappaintehoppet

Jag gillade Malena. Dessutom tyckte jag Vitrysslan, han med den vita kostymen var helt ok, men han försvann ju direkt. Håller en tumme för Sverige på lördag. Önskar dig en bra kväll.

2009-05-13 @ 19:00:39
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0