Utmärkelse

Jag fick 1 st  utmärkelse idag av Ansan
Jag blev JÄTTE glad och det muntrar upp en att fortsätta blogga...
Tack så jättemycket.Meningen är att man ska skicka den vidare till 10 andra bloggar man gillar.
hade svårt att just välja ut 10, men klarde det nästan, det blev 11 ;)


Med motivering: Allas bloggar är underbar att läsa och jg läser de nästan varje dag

Jag skickar vidare denna UTMÄRKELSE till dessa bloggare.

Beate - En bardomsväns lillasyster

Berits blogg - Om en Prickig Berit

Björn - En ensam pappas vardag

Ellas blogg - Vännen som alltid finns där

Karin - Tokrolig mamma

Lina - Nygift vän

Nikki - Barnens kusin med kloka tankar

Patricia - Dottern min

Pelle - Min man och bästa vän

Simon - Fotbollskillen

Susse - Soc. pedagogen som är lika galen och klok som jag :)


Denna dikt hittade jag idag på FACEBOOK/STOLT MAMMA

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är,
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor


Jag tror att det bästa man kan ge sitt barn är KÄRLEK, TRYGGHET OCH TILLIT..

Det är vad jag gett mina tjejer och över de är jag som ni säkert redan vet VÄLDIGT stolt över

HoppOchHejLeverKorv

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Tack fina Catrin1 Det var en vacker utmärkelse!! Tack tack tack!

Kram

2009-03-18 @ 23:39:22
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: emelie & berit

tack så hemskt mycket! bockar och bugar

2009-03-23 @ 12:30:33
URL: http://www.prickig.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0