Sparkling nights



Just hemkommen från Jernvallen... Varit och fotat alla lagen till vår sponsorbok.. Blev himla bra tycker jag. Stadium var där och sålde kläder så det blev lite snygga träningsbyxor, tröja och en jacka...

Väntar nu på att maken ska komma hem med lite mat till oss.. Pizza står det på menyn, mumma

Senare ikväl ska  jag, Pelle, Nattis, Patricia och Kim på en sprakande show på Gamla teratern här i Ronneby.  Sparkling nights heter den och en vän till min, Susse är med... Sparkling Night är en färgrik och glittrig föreställning med kända låtar. Schlager, 50-talsrock, 70-talsdisco och 80-talshits blandas med låtar av nyare datum... Detta ska bli så roligt att se och höra...

 
Här på bilden syns Johanna Harju, Christopher Cederholm, Susanna Harju och Jonas Månsson

Nä, nu ska jag gå och göra mig vacker ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Snäckan

Jag hoppas det blir en supekväll!

2009-03-21 @ 17:07:45
URL: http://fibrodagboken.bloggagratis.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0