Goa Gubbar och så Pelle

Sitter här och gottar mig, mätt i magen av kycklingklubba och potatissallad.
Tiza och Kim är ute med Fridholf. Lyssnar på Shlagerradio.. Bara massa mys musik och bra laddning för imorgon ;) Då är det ju Andra chansen i Norrköping.

Har suttit med Patricia framför datorn och YouTube och tittat på massa gamla reklamsnuttar.. Ojoj vad vi skrattat... Kommer ni ihåg Kaj och Börje.. ?
Oj, nu kom Patricia med en negerboll till mig... Mumma... Ja, jag säger negerboll.. För mig är det inget rasistiskt i det. Negerboll är något positivit och GOTT alltså inget RASISTISKT. Jag bli iallafall glad när jag hör ordet negerboll...  Man får ju säga Finsk pinne Eller hur? Är det något ord som är rasistiskt så är det ju isåfall ordet  FINNE, ja akne. Hur trevligt är det.. Nä stå upp alla Finländare och se till att ni får vara ifred ;) För vem vill bli liknad som en FINNE, Rödgul, varig och svullen ;)


Dessa två män har idag börjat sin vandring mot Haparanda
från Ystad. Beundrar dessa gubbar, tänk att gå ca 200 mil på cirka 100 dagar. Menar de är ju inga ungdomar längre. Robert Aschberg och Gert Fylking går för livet och för forskningen av prostatacancer.
Lite roligt är att de kommer att gå genom HELA blekinge och göra ett stopp här i Ronneby.
Promenadplan
Dag 5 - 10/3 Nymölla Pukavik
Dag 6 - 11/3 Pukavik Karlshamn
Dag 7 - 12/3 Karlshamn Bräkne-hoby
Dag 8 - 13/3 Bräkne-hoby Ronneby
Dag 9 - 14/3 LEDIGT 
Dag 10 - 15/3  Ronneby. Direktsänd talshow från torget 19.00 
Dag 11 - 16/3 Ronneby Karlskrona
Dag 12 - 17/3 Karlskrona Flyeryd
Jag tror att min käre make är sugen på att gå med en sväng, han sa det imorse iallafall.
Hmmm.. Pelle var nog inte riktigt vaken när han sa det.. Haha !! Ska nog pusha honom när de kommer hit att gå med en bit, iallafall in till Karlskrona. Ja, så får det bil...

Hoppsan vilken blandning det blev idag..
Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Let´s Dance.. Heja Bagge !!

HoppOchHej

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Susse

Jag älskar punkter!!

Japp vi ses på söndag..tjohooo!

Jag ringer dig imorgon om tid och sådant!!

Ha dig en trevlig helg!!



Kram kram

2009-03-06 @ 20:52:17
URL: http://sussse.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: haha visst är den :D

2009-03-06 @ 21:51:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0