Dagen efter


Och jag mår som den SHLAGERDROTTNING jag är..... Alltså helt perfekt.....

Hade en superduper trevlig kväll igår tillsammans med några av min arbetskollegor.
Började ute hos Andreas med lite mysförfest, innan förfesten ;) Satt och lyssnad på årets melodifetival och det visade ju sig att jag och Anette var de ända som hade koll....

Sedan vi 19 tiden bar det in till Karlskrona och hem till Linda, bildläraren på skolan. Han just korka upp en cider innan MF började.. Klima tyckte vi skulle tippa vinnaren innan det satte igång. Jag tippade givetvis på Marlena och hennes opera.
Direkt efter att alla bidrag var uppspelade skulle vi tippa igen, 1a, 2a och 3an + jumboplatsen.. Mitt var 1a Marlena, 2a Ugglan och 3a Alcasar. Jumboplatsen gick till Sofia och hennes Alla.....
Tyckte omröstningen var hur spännande som helst, för det var nästan ingen av jurygrupperna som röstade lika dant... Måste ju erkänna att det var svettigt ett tag innan sista titta rösten var lagd.... och när den var lagd så var jag 210 kronor rikare..... Vilket betydde att jag hade med mig nästan alla mina slantar hem, blev en billig kväll ;)


I kväll blir det en vända ner till stan och titta på dessa två herrar.. Direkt sändning från torget i Ronneby... Ska iallafall prata med dem en lite sväng hade jag tänkt, eftersom min Pelle hade tänkt att gå med dem in till Karlskrona. Får väl se hur det blir med det. Just nu är hans beskymmer vilken tid de skall gå och det är ju bara att fråga ;)

Nä nu ska jag sätta fart med maten. Söndagsstek står på menyn, något som ungarna bara älskar. Pelles dotter bara skrek när jag sa att vi skulle ha det idag.....


La Voix
Text: Fredrik Kempe & Malena Ernman

Can you keep a secret
Can you keep a secret
I'm in love with you
Can you make a promise
Can you make a promise
Stay forever true
Ooooo
Then I'm forever yours!

Je t'aime pour toujours,
entends la voix.
Je t'aime nuit et jour,
en naissant toi.
Je vis ma vie pour toi,
c'est le reve pour moi.
Je t'aime pour toujours, entends la voix.


Tell me what you're feeling
Tell me what you're feeling
I just wanna know
Tell me what you're dreamin'
Tell me what you're dreamin'
Let your feelings show
Ooooo
Stay and don't let go!

Här är ungefärlig översättning å refrängen av La Voix:

Jag älskar dig, älskar när
Jag hör rösten ...
Jag älskar dig, mitt liv
är ingenting utan dig
Jag lever mitt liv för dig
Det är universum för mig
Jag älskar dig, älskar när
Jag hör rösten ...
Kärlek!

Grattis till dig och jag tror på dig !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: annsan_s

Tycker jag oxå. kan vi följa varann via bloglovin ?



Kram

annsan

2009-03-15 @ 15:16:36
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Ok, jag har glömt det !

2009-03-15 @ 15:57:53
URL: http://annlouises.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0