Sjung om studentens lyckliga....



Ja, så var det änteligen dax för Patricia att ta studenten... Det har varit några stressiga dagar men det
är det värt... Jag hoppas att Patricia kommer att få en minnesfylld dag...

Igår sattes partytältet upp och det fylldes med bord och stolar... Idag ska där dukas med Gult och Blått, flaggor, ballonger och allt annat som hör till...

Just nu har jag här 6 lyckliga tjejer med studentmössorna på, ätandes en jätte frukost som jag har hållt på med sedan 05.30....


Jag ska försöka uppdatera under dagen... Om jag hinner och det kommer jag troligtvis Inte att göra...

Jag önskar alla studenter en UNDERBAR dag med massa solsken

...  lyckliga dag
Låtom oss fröjdas i ungdomens vår
Än klappar hjärtat med friska slag
Och den ljusnande framtid är vår
Inga stormar än I våra sinnen bo
Hoppet är vår vän
Och vi dess löften tro
När vi knyta förbund i en lund
Där de härliga lagrarna gro
Där de härliga lagrarna gro
Hurra!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

Hoppas ni haft en underbar dag!

2009-06-11 @ 21:36:30
Postat av: Lina

Älskar studentlåten! Blir tårögd av den! Minns min underbara dag och hoppas eran har varit minst lika underbar!!



Kram

2009-06-11 @ 23:20:39
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0