Nedräkning....



11 dagar kvar... 11 arbetsdagar kvar... Sedan blir det semester.. Det ska bli sååå skönt, tror jag sagt det innan... ;)

Idag har jag plastat skolböcker hela dagen.. Fy fasen vad det var trist.. Känns i fingrarna nu...

Ska på möte nu klockan 17.30 med jubileumsgruppen.. Dags att utvidga oss lite nu.. Det börjar ju närma sig matchdag och vi behöver stor hjälp om vi ska ro allt i land. Det är mycket som ska klaffa... Men jag tror att det kommer att bli jätte bra..
Men det är ju klart som korvspa att det blir bra, JAG är ju med och då kan det ju inte bli något annat än bra.. Hahaha !! Det känns skönt att ha självförtroende.. Jag hade ju aldrig klarat detta själv !!!


Nu måste jag bara slänga in en bild jag tog igår. Tänkte först att det skulle bli vecka 26 bild, men känner att jag inte kan vänta tills dess.. Den är bara såååå fin, tycker jag.. och det får jag ju tycka ;)



Nå vad tycks, jag tycker den är helt underbar.. Det var ju tur att ingen tog någon bild på mig när jag tog bilden..
Är helt säker på att det såg otroligt roligt ut.. Ut på åkern, försökte att INTE trampa på något av vetesäden utan stod på tå.. Framböjd för att komma riktigt när. Uppe på det så blåste det jätte mycket, så jag fick hålla i blomman med ena handen. Samtidigt som jag höll i kamran med den andra.Ja, det måste sett rätt komiskt ut..

Nä, nu ska jag traska bort till jernvallen och mötet..
Tjingeling badring !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Micke

En av mina favoritblommor.

Kram Micke

2009-06-17 @ 19:30:58
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: tiza

fin bild :) <3

2009-06-18 @ 00:21:37
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Tappaintehoppet

Vacker bild. Önskar dig bra dagar fram till semestern.

2009-06-18 @ 09:58:45
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0