Vill ha....


Var inne på en blogg som handlade om design och inredning...
Där hittade jag denna matskålslåda.. En sådan ska jag gör till Fridholf, tyckte den var så läcker.. Vad tycker ni?
När jag skrollade ner på sidan upptäckte jag att de hade en otroligt vacker vovve. En tjej som heter Venus och är precis som Fridholf en dalmatiner..
De had blivit ett vackert par ;)


Imorgon ska jag, Pelle, svärmor och svärfar åka ner till Simrishamn, ska inte göra något särskilt utan bara strosa lite..
På vägen hem ska vi stanna till i Mjällby/Sölvesborg. Pelle ska på fotboll och jag och svärmor passar på att hälsa på "släkten" Kusin Martina och hennes familj,
dottern Lisen, sonen Ville och maken Patrik.. Ett och annat husdjur finns nog åxå. Dottern Lisen hade en kanin som hette Chippen, men jag tror inte han lever längre...

Lisen är en förtjusande tjej på runt 8 år som är en riktig liten goding.. Tuff som attan och har fastnat för mig..
Sist som Pelle träffade de hade hon sagt att, ja visst ni andra är väl ok, men jag gillar faktiskt Catrin bäst..
Go, girl... My kind och child..




Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Haha! Alla gillar väl dig bäst!



Supersnygg matskål!



Förstår att du inte vill byta efternamn fler ggr, men du har ju ett fint!

2009-07-14 @ 02:03:45
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0