Sällskaps spel

Inget går upp att sitta vid köksbordet tilsammans och spela spel..
Det har min älskade make och jag gjort i kväll.. pelle gillar egentligen inte alls att spela sällskaps spel, men i kväll offrade han sig för min skull.. 

Först spelade vi Maxi Yatzy, där jag fick storstyk, till Pelles stora glädje men där handlar det ju faktiskt mer om tur än skicklighet... 

Sedan plockade jag fram Ordfejden, ett spel som jag fått från OLW. Typ som Alfapet men med tärningar och på tid.. Här fick Pelle känna sig besegrad.
Äsch, bokstäver är inte min grej, säger han när han får stryk av lilla mig..

Idag är jag på lite bättre humör vad det gäller våra hyresvärder... De kom redan klockan 0800 i dag (kors i taket)
De han med att kakla iallafall halva badrummet.. Snyggt som attan.. Hoppas nu de kommer och gör färdigt i morgon så jag slipper surna till igen..



 Nä, skål på er kära vänner, nu ska jag ta mitt vin glas och krypa upp i famnen på Pelle och se om det är något på dumburken

Tjo&TimVigelring

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0