Mumma !!

Började morgonen med att lyssna på de flitiga hyresvärdarna... Haha, märker ni att det är annat ljud i själlan nu... Klockan 0800 var de här igen och fixade med vårt badrum...BEKVÄM Köksstege/ pall
Efter frukosten så målade jag pallen som jag ska ha i köket.. Ni vet en sådandär Ikea pall .. Dena var röd och jätte skavd på sina ställen, men nu är den snart vit.. Just nu är den svagt rosa, men imorgon när jag målat en gång till så kommer den vara helvit...

Patricia och Kim var här en runda idag, jag hade hittat en gammal servis i källaren som de hemskt gärna ville ha. Jag körde hem dom sedan åkte jag hem till Nina.. Nina eller The Pinklady som jag kallar henne, är en hel mysig tjej som jag jobbat hos några somrar.
Nina bjöd på kaffe och kladdkaka. Det var nog den godaste kladdkakan jag någonSe hela bildensin ätit.. Mysigt kladdig med massa choklad på... Mumma... Var hos Nina i ett par timmar och snackade på som vi brukar göra.. Kändes faktiskt lite mysigt att komma dit som gäst och inte att jobba där.. Det får vi göra fler gånger Nina, eller??

Väl hemma igen så blev det att ställa sig vid spisen, spagetti och köttfärsås stod det på menyn idag..

Nu har jag suttit och spelat Sims 3 en stund och snart blir det till att krypa till kojs....

HejHoppTomteBloss ...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0