Lime

Uppe med tuppen idag, Pelle åkte och köpte frallor medans jag packade badpåsen...
Blev några härliga timmar ute vid havet och nu ser jag ut som en kräfta ;)
Om timmarna ute på Ekenäs kan ni läsa om på min makes blogg  för han berättar med bättre känsla än vad jag gör ;)

Väl hemma blev det in i duchen sedan hem till svärmor och svärfar en stund.. Lite god lunch bjöds det på ...

Sedan körde vi ner till färgaffären....  Var där igår också men då köpte jag bara vit grundfärg och vit färg till våt vitrinskåp och byrån i köket... Men medans jag målade igår kom jag på att limegrönt är en himla snygg färg och bestämde då att jag ska nog måla knopparna och inne i skåpet i just LIMEGRÖNT....
var inne på Jotex och beställde en ny matta, ja just det.. Vit och Limegrön.. De nya gardinerna ligger redan i skåpet, de som ska hänga i köket... Gissa färgen !! Jo, limegröna ;) Kommer bli snyggt som attans... !!

Nä nu ska jag in och måla en sväng till ...

Tjo&Tjim cykelpling

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Pelle

Vadå bjöds på lunch? Den blev ju mer eller mindre nertryckt i halsen ju...

2009-07-17 @ 18:53:21
URL: http://pellesocensurerade.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0