Reklam för någon annans blogg

Nämligen SINGELPAPPAN´s blogg

Björn är en pappa som råkat ut för det värsta man kan tänka sig. Han har förlorat halva sin familj!
En dag i april 2008 var han, hans fru och deras två barn 4-åriga Ellen och 13 dagar gamla Saga på en fotostudio och tog familjefoton. På vägen hem skedde en olycka som resulterade i att han fick se sin fru och dottern Saga försvinna i ett eldhav. Ellen hade han lyckats få med sig ut ur bilen, dock med brutna ben och till 55-60% täckt av brännskador.

I sin blogg beskriver han, på ett känslosamt och uttrycksfullt sätt om sitt liv efter olyckan. Ett liv i sorg och saknad efter sin fru och nyfödda dotter, ett liv fyllt av sjukhusbesök med Ellen, men även ett liv fyllt av glädje över det som faktiskt finns kvar. Han får mig att verkligen stanna upp och tänka till, och han lär oss att uppskatta det vi vanligtvis tar förgivet.
Bloggen fullkomligt luktar kärlek till dottern Ellen! Tillsamman klarar de allt, tillsammans genomlever de allt, tillsammans är de oförstörbara!





Jag rekommenderar att läsa hans blogg!!! När jag läser hans blogg så inser jag verkligen hur lyckligt lottad jag är. Jag har de mina hos mig, men inser givetvis hur SNABBT det kan ändras.  Försöker tänka varje dag, att ta vara på det man har. Aldrig lämna hemmet med att vara ovän med någon i familjen.




Ordet är ditt! ♥
Postat av: Duracellmamman

Ja hans blogg är utan tveka läsvärd!! Han är stark Björn som orkar gå igenom allt det här och även blogga om det!!



Massa kramar!

2009-01-18 @ 02:05:50
URL: http://duracellmamman.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0