HippHurra .....

På mammas födelsedag ;)

Varit hos mamsen idag som fyller år..
Tårta och mammas goa kakor stod på menyn ;)

Syster och hennes barn var åxå där....Det är så sällan vi ses, syster och jag. Träffas nästan bara när någon av oss i familjen fyller år. trist.... Har ju bara en syster... Åldersskillnaden mellan oss är ju sex år så när vi var yngre så var den ju rätt stor. Menar att när jag var 12 var hon sex, hur kul var hon då ??? När jag var 15 var hon 9 och hur kul är en lillasyster då. Jag flyttade hemifrån när jag var 18, hon var 12 och världens mest bortskämda unge i mina ögon... Kanske stämmde eller inte. Tyvärr så är det nog så att jag är alldeles för mycket STORASYSTER än idag, fast vi båda är vuxna...
Vet att det är bådas fel att vi har så dålig kontakt, men det är ju ett givande och ett tagande även i ett "syster" förhållande och jag vill inte bara ge.. Eller jag kanske har slutat att ge... Äsch, jg vet inte... Men det jag vet är att jag saknar min syster.. Blir faktiskt lite avis på de som har en såndär mysigt systerförhållande.. men vem vet, vi kanske också kan få det nån gång. Underns tid är ju inte förbi.....

Bilden är tagen förra året när mamma fyllde 65, rättså nice tycker jag ;)

PussochGodNatt !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Hej hopp!! Hälsa mamsen o gratta i efterskott!!

Kram o ha en bra dag på jobbet:)

2009-01-28 @ 07:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: Pelle Fridh

Klart att bilden är bra. Var ju ett proffs som tog den..

2009-01-28 @ 14:21:43
URL: http://pellesocensurerade.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0