Vi väntar bebis

Ja, inte jag men en av mina närmasta vänner gör och ryktet
säger att det är på G nu...
Ulle och jag träffades i mitten på 80talet och höll ihop i vått och tortt. När jag träffade mannen i mitt liv så bröts tyvärr kontakten. (Ja, då var han mannen i mitt liv, inte nu)

20 år senare träffas vi på en konsert med Asta Kask i Karlskrona och det var som att tiden stått stilla. Det visade sig att hon bodde strax utanför Ronneby.
Sedan dess har vi regelbunden kontakt och träffas titt som tätt...
Nu ska hon och hennes Johan ha sin först födde son.. Jag är så glad för deras skull ;)

Jag själv har en sådan otrolig längtan efter barn, men eftersom jag och Pelle har bestämt att vi INTE ska ha några gemensam barn så längtar istället efter BARNBARN !!
Ja, jag vet att döttrarna mina inte är så gamla men jag kan väl få längta ändå? Eller??
Men vadå, jag var 20 när jag fick Patricia och jag menar hon är 19 i år så om hon gör som mig så är jag mormor om ca 1 år... hahaha !! Fast det kommer ju inte att hända, men som sagt önska får jag göra !!

Bilden här bredvid är på mig och Ulle när Pelle och jag gifte oss 070707.


Nu ska jag ut med sonen förlåt hunden en sväng sedan blir det Top Modell

KramochGodNatt


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Agneta

Jag trodde faktiskt att ni gjort slag i saken... Du kan få låna mina tjejer som barn/barnbarn om du vill:))) Även om de inte är små bebisar längre så är de ju yngre än dina tjejer! Kram Agneta

2009-02-10 @ 20:32:15
Postat av: Ella

Hälsa dom o gratta:)

2009-02-11 @ 18:34:00
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0