ShlagerSkräll

Ja iallafall enligt Aftonbladet.se men det vet jag inte om jag kan hålla med om.  Så här tycker jag.....



TheQueen / Velvet - Enligt mig en JÄTTE bra låt. Besviken på att den inte gick vidare..

I Got You / Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - Hmmm, ja vad ska jag säga... Pelles favorit och ja det kommer att bli

en sommarplåga...

Så vill stjärnorna / Molly Sandén - Super mysig låt, lät lite som Whitney Houstons gamla "dänga".

Baby Goodbye / E.M.D. - Klart grabbarna grus gick vidare. Bra låt som kommer att gå lååångt

Du vinner över mig / Mikael Rickfors - Och VAD i hela friden gjorde han där... 

Här för mig själv / Maja Gullstrand - Vilket hår, vilken röst och låten, ja den var hur bra som helst.... Röstade faktiskt på denna....

Alla / Sofia Berntson - Ingen kommentar, eller jo. Bara för att man har Madonna som idol behöver man ju inte klä sig som henne och SNÄLLA !! Sjung så man förstår.

BWO ? nöjda med Andra chansen.
You're Not Alone
/ BWO - Hahahaha !! ANDRA CHANSEN !! Haha !! Ja där ser man, undras nu hur mycket Alexander ska gnälla i media. Fast i år var ju inte Carola med så undras nu vem han ska gnälla på.  Och vad i hel***e hade han på huvudet??? En ridhjälm... Hmmm han är inte frisk den mannen...


Ordet är ditt! ♥
Postat av: sweetmama

Japp jag håller helt och fullt med dina åsikter kring låtarna ;o)



Men den Petra Mede vad håller hon på med. Jag som själv har lite dalkulla blod i mig kände det som en förelämpling med presentationen lappar och renar i leksand nej nej nej

2009-02-22 @ 11:00:36
URL: http://sweetmama.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0