TjejKväll !!


Ja, då var omgång 4 slut och om den tyckte jag sådär. Klart den sämta deltävlingen.

Agnes | Love Love Love - Lilla tjejen med JÄTTE håret. Så där
bra låt, snyggt klädd. Kul att alla "idolerna" tagit sig direkt
till finalen. 

Star Pilots | Higher - Män i UNIFORM !! Mumma det, låten blir
nog bättre ju fler gånger man hör den.

Susanne Alfvengren | Du är älskad där du går - Fy vad besviken jag blev. Tam låt....

Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng | Killing Me Tenderly - Men oj vad hände här då.. Just det INGENTING alls.

Thorleifs | Sweet Kissin' In The Moonlight - Tack gode GUD jag blev bönhörd. Dansband och just ThorLeifs har inte i MF
att göra. Men Både jag och Tiza blev lite kära i dansarnas klänningar ;)

Sarah Dawn Finer | Moving On - WoW vilken röst hon har, men det kändes som låten aldrig kom igång. Hon bara malde
på och kom aldrig till skott :(

Next 3 | Esta Noche - Hmm... Nä vet inte vad jag ska säga.. SKRÄPLÅT !! 
Malena Ernman, Foto: Scanpix
Malena Ernman | La Voix - Tro det eller ej men detta var faktiskt kvällens bästa låt och då är jag inget opera fan.

Ja då var det snart dax för The Big Final.... Bara två låtar till som ska med och det
avgörs ju nästa vecka i Andra chansen i Norrköping och då hoppas jag att dessa två går vidare:
Sarah Dawn Finer och Lili & Susie, men vi får väl se vad som händer nästa vecka. Nu är det dax att krypa ner under täcket, för Adam lär väl inte ta sovmorgon
i morgon heller ....

GodNattOchSovGott

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anne

Tack för din kommentar på min blogg. Du har gjort en jättebra sammanfattning av melodifestivalen!

Jag har sett alla deltävlingar men med facit i hand så är inte melodifestivalen vad den har varit...

Ha det bra! Anne

2009-02-28 @ 22:25:58
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack så jätte mycket , sötis ! hur mår du då?

2009-02-28 @ 22:29:37
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Tack så mycket. Önskar dig desamma..Kram..

2009-03-01 @ 09:20:53
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Caroline Norling

Jag gillar Agnes låt :D

2009-03-01 @ 11:02:27
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Tack snälla :)



Nej, men behöver verkligen inte göra allt tillsammans som en familj.



kram på dig!

2009-03-01 @ 11:16:11
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0