Saknad


Varit på bio idag och såg Bolt med en vän och hennes son... Efter var vi på Frasses och käkade. En riktigt mysig eftermiddag.
Sonen tyckte jag var pinsam för i vanlig ordning så rann ju tårarna på mig. Ja, jag gråter även till tecknade filmer ;)

"Bolt är en stor TV-stjärna som också råkar vara en vit schäfer, spelar en roll med samma namn i en actionserie där han bemästrar superkrafter och slåss med bovar. Hunden lyckas dock en dag rymma från sin filmstudio i Hollywood ut i den fria världen som han aldrig tidigare skådat. Förvirrad av handlingen från TV-serien han spelat roll i tror han att den fiktiva handlingen han växt upp med faktiskt är en verklighet. Bolt hamnar av misstag i en fraktkartong och skeppas därmed hela vägen till New York där han, i tron på att sin kära ägare och medspelare i Tv-serien, Penny är tillfångatagen av en ondskefull organisation, begär han sig på ett crosscountry-äventyr genom hela Amerika på väg tillbaka till Hollywood. Med sig på vägen har han en pessimistisk svart katt, Strumpan samt en hyperaktiv hamster i en plastboll vid namnet Roffe. På sin långa väg genom Amerika lär sig Bolt att livet är bra mycket tuffare än vad han trott samt att superkrafter är något han inte alls besitter."
Filmen får ¤¤¤¤ av 5, allts nästa jätte bra. Den bästa tecknade jag någonsin sett är Lejon kungen och där efter Mulan....
Jag kommer ihåg när vi var på bio och såg Lejon kungen första gången. Patricia var max 3 år gammal och hennes första bio besök. När Mofasa, Simbas pappa dog så grät Tiza så hysteriskt att vi fick lämna biografen. hahah !! Lite komiskt är att hon också grät när hon såg Bolt, precis som jag. Mor och dotter i ett nötskal.

Nu tycker jag att mina töser ska komma hem, SAKNAR dem jätte mycket !!




Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ingrid

Jag gillar också tecknat då är det dax att titta på denna film, har hört en del om den, men efter denna bedömning måste man se den

Kram Ingrid

2009-02-17 @ 20:23:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0