Leksand

Står som värd i kvällens Melodifastival och jag kommer i vanlig ordning sitta bokad framför Tvn..

 

The Queen / Velvet

 

I Got You / Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox

 

Så vill stjärnorna / Molly Sandén

 

Baby Goodbye / E.M.D.

 

Du vinner över mig / Mikael Rickfors

 

Här för mig själv / Maja Gullstrand

 

Alla / Sofia Berntson

 

You're Not Alone / BWO


Ska bli intressant och se om BWO går vidare. De är ju lika kaxiga som vanligt och med tanken
på att det är fjärde gången som de är med så borde de väl ge sig. Jag tror inte att svenska folket
vill ha BWO som representaner för Sverige. Jag vill iallafall INTE det.
Fast Martin är ju inte helt fel att titta på och måste ju få berätta att jag har KRAMATS med honom. Året var 2006 och Melodifestivalen var i Karlskrona. Utaför statt kom Martin och Alexander. Jag bokstavlingen dök på Martin och bad om en kram och ett kort. Bildbevis finns och det ska jag nog lägga ut någon dag ;)

Mina komentarer om kvällens framträdande kommer senare ikväll ..

HoppOchHejSåLänge

Ordet är ditt! ♥
Postat av: sara

Tackar! vad kul att du tittade in,själv kan jag inte se melodifestivalen härifrån men jag hoppas att slutresultatet blir bra så jag har något att vara stolt över.

2009-02-21 @ 18:33:41
URL: http://metrobloggen.se/ssy
Postat av: Tappaintehoppet

Hej och tack för besök på min sida. Ska följa din. Ser spännande ut!

2009-02-21 @ 19:35:38
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: 3 barns mamman

Tack så mycket:)kan bara säga detsamma..



Kram


♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0