Hela famljen och kalas


Här är dom... Hela familjen
Ulrika och Johan
Johannishus
fick den 14/2 en son André
som vägde 3 800 g och var 52 cm.

Visst e de fina och till helgen kommer jag och ska mysa till max.... Älskar doften av nyfödda bebisar.. Hoppas nu att de inte badat han för många gånger...

Lugn dag på jobbet idag och det är ju skönt..Iblaand vet jag inte vad det är med ungarna, men som sagt idag var det lugnt.
Jag och en kollega hade varit ute en sväng och när vi var på väg tillbaka så såg jag genom glasdörrarna en kille som satt på ett av borden. När jag tog i handtaget hoppade han ner från bordet och gick och hämtade sig en stol. Jag sa till Susse,
- Oj jag tror allt vi har fått lite status här på skolan. Behövde inget säga om att han skulle gå ner från bordet utan det räckte att han såg oss... Det kändes rätt gott faktiskt att INTE behöva tjata ;)
Vintage Partying Mickey Mouse Gifs Images
Om en stund blir det kalas, men inte för Lisa utanför Emma, min sägerska som fyller 23 år. Tänk att vi är lika gamla hon och jag nu...  Det kommer att bli smörgåstårta.. Mumma min favvo ;)
Lisa kommer vi att fira på fredag och som vanligt kommer det att serveras VÅFFLOR !!! Hela släkten kommer, ja nästan iallafall. Lisas pappa med respektive kommer, farmor med gubbe och troligtvis även hennes farbröder. Sen kommer givetvis mamma, Åke, syrran med barn och svärmor med sin man. Ja, så det lär ju bli fullt ös här. Tycker det är skönast att fira henne helt och hållet med ett ända stort kalas istället för att halva här och halva hos sin pappa. Han och jag kommer ju överens så varför inte. Tjejerna tycker det är så mycket bättre att göra så här och det tycker jag också...

Nu ska jag ut med lillemannen en sväng innan vi ska till Emma....

HoppOchHej




Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0