Wiiiiii


Idag har min julklapp kommit.. Wiiiii !! Som jag längtat...

Fast dagen började ju inte så kul.. Lisa har gnällt om halsont och öronvärk i ett par dagar.. Igår fick vi ingen tid utan skulle upp tidigt idag och försöka få en tid på läkarstaionen.. Sagt och gjort.. jag ringde kvart över 8 och de ringde upp mig KVART i ELVA !! Efter att ha berättat hur det låg till så fick vi den sista tidan.. Så halv fyra satt vi snällt i väntrummet och väntade.. Blev väl sittande där i ca 20 minuter innan Dr Rosalita ropade in os... OJ, sa hon... Det här ser INTE fint ut.. Jag vill att ni åker in till akuten.. Hon trodde det var peritonsillit, halsböld.. Den kan växa såpass att Lisa skulle kvävas.. De på akuten/öron näsa hals kunde punktera den...
Så på telefonen, hämtade upp Jimmy, Lisas pappa och sedan in till akuten...
Väl inne på akuten så kom vi rätt snabbt in till en läkare som lika snabb kostaterade att det INTE var halsbäl utan en ovanlig sort av halsfluss.... Så det blev en dunderkur med pencilin och tack och hej....

Nu har jag äntligen fått leka med min Fittbräda ;) Pelle passar på nu medans jag skriver...

Tjo och hopp och glöm inte att: Jag är inte okej, du är inte okej och det är okej

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0