Justress med The Playtones???

gm

Nä, inte mycket.. jag är klar med det mesta och skinkan väntar jag ju alltid med tills kvällen innan.. Då sitter maken och jag och spelar Bingolotto. Faktiskt 5te året i rad nu.. Ensamma hemma med skinkan i ugnen och Lotta på Tvn.. Ja, vi tycker det är en mysig tradition...

Igår kväll var jag på stan för att hylla stadens hjältar.. Dansbandshjältar !!! The Playtones..
Helt sjukt mycket folk.
Här kommer lite bilder:


Först en bild bara för att jag tycker den är fin.... På torget här i Ronneby


I´m in love with a faritaile .....


En från juryn var där.. Namn någon ??


Hu kallt... Det var 13 minusgrader och där stod jag och sjöng, DAGNY KOM HIT OCH SPILL.... tillsammans med 3000 andra galningar !!

Som sagt, sjukt mycket folk.... [free-animated-flash-christmas-wallpaper_65025289[3].jpg]

Sedan traskade jag hem med stelfrusna fötter och satte på lite kaffe.. Nina, en vän skulle komma och fika lite. Hon var här i drygt två timmar och vi snackade som vanligt bort tiden...

Nä, nu ska jag göra lite nytta..
Have a nice day och dont forget: När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, betyder det att det är du som skall ro.



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0