Vovve....

Idag har vi varit på hundutställning här i Ronneby och tittat på massa fina hundar..
Har ju en förkärlek till stora hundar och då helst Grand Danios ;) Älskar denna ras och jag har bestämt att jag ska ha en sådan.. Helst vil jag ha en Harlekintik som ska heta Selma.. Fatta vad häftigt att ha en stor Selma och så lilla Fridholf ;)

Känner en kille som heter Micke och han har uppfödning av Grandisar.. han ställde idag 4 hundar.. Hunden med namnet  Noughty ville inte vara med idag, tyckte nog att dommaren var lite läskig ;)


Nu i kväll har vi varit och firat Patricia som fyller 19 i morgon... Tänk att min lilla skrutt-tös fyller 19 imorgon..  Hjälp vart tar tiden vägen ???
Det är ju hemskt, känns ju som det bara var ett litet tag sedan jag kom hem med lilla gaphalsen från BB och nu är hon vuxen... Hjälp !!

Nä nu är det dags för att gå en sista kisserunda med älsklingspojken sedan hopp i säng..

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Ojoj!! Stackars Fridolf om ni skaffar en tik...kommer han att yla ihjäl sig när hon löper o så får ni ha dom i skilda rum..ja..ett litet företag;)

2009-08-09 @ 21:10:08
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0