Bra start...

Klockan är nu strax efter sju på morgonen och jag sitter här med mitt morgonkaffe... Ska snart susa iväg till jobbet.. Idag ska vi ha en mysdag.. All personal ska med buss åka ner till österlen... Först ett fika stopp någonstans på vägen.... Sedan skulle vi "vandra" någonstans och vid lunch tid skulle vi äta på Brösarps gästgiveri.. Har aldrig ätit där men fick berättat för mig i sommras att det ska vara hilma fint och gott där... Dagen kommer att avslutas i Åhus.... 
Det blir ju en liten repris på vår sommartripp, men det ska bli såååå skoj. En bra start på terminen tycker jag.  Få göra något tillsammans och inte bara vara innanför skolans fyra väggar. Visst kommer det att bli jobbsnack, men det tycker jag inte gör något..

Kameran är nerpackad och jag kommer inte att packa ner några regnkläder för jag har bestämt att vi ska ha fint väder hela dagen ;)

Bilder hoppas jag att jag kan lägga in i kväll, efter att jag varit på jernvallen och vårt sista möte inför jubileumsmatchen ....

So long !

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0