Leka ??!

Efter en rätt lugn dag på jobbet så tog jag med mig lillemannen och gick ut en sväng. Hade bestämt med
Susse att vi skulle låta våra små monster leka...
Hahaha !! Försökte ta lite bilder när vi var i fårahagen men hade tagit Lisas kamera och den är ju inte som min precis. Den skulle ju focusera hela tiden och hur lätt är det när de små liven inte stod stilla en sekund...
Men här kommer iallafall några bilder...



Fast de hade en hel hage att leka och springa på så skulle de båda springa vid våra ben




Atlas ser ut som en hårtuss.....


Fridholf tog sig årets första dopp i ett sunkigt vattenhål... Hmmm... Blev att slänga honom in i duschen när vi kom hem, något som han INTE tycker om....



Dumma dig......


Nu är han iallafall ren och helt slut och ligger och grymtar vid mina fötter...

Ska snart ta och dammsuga av här sedan blir det som vanligt på måndagar... CITYAKUTEN !! ;)

TaHandOmVarandra

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Sussi

hihi..Jag har också en hund som inte riktigt gillar duschen..

Men ska man vara fin så får man lida pin!!



Ha en bra kväll

2009-04-06 @ 21:09:49
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0