Kosläpp i Hoby....


Klockan 10 i morse tog jag med mig Patricia och håkte ner till Bräknehoby för att titta på kosläppet...  Kossorna var ju helt tosiga när de kom ut i det gröna...  Lite skojsigt att se faktiskt... Jisses vad folk där var... ja, minst 3000 personer, allt från små knoddar upp till gamla med rullator och allt ;) helt sjukt faktiskt att ca 70 kor som ska springa ut genom en dörr kan dra så mycket folk..

Patricia har starka funderingar att söka till Folkhögskolan som ligger granne med naturbruksskolan... De har en teaterlinje som går där.. Så medans Patricia stod och snackade med dem fotade jag lite...

 Visst ser det mysigt ut...

Det fanns en utställning där också.. Några av objekten hade min svärson Kim gjort...



 
Visst är de fina ??

Hittade även en mask som en tjej hade gjort.. Den var sååå fin... Ska höra med Kim om hon är intresserad av att sälja den.. Den skulle jag vilja ha i mitt sovrum...


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Micke

Kosläppet hade jag velat se.

Nä nu kallar sängen sova sova zzzzzzz.

Mycket sol, värme o luft.

Må väl.

2009-04-25 @ 22:02:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0