Falun....

Idag har vi varit i Falun och shoppat och NEJ, jag har inget köpt till er töser... Sorry...

Först var vi i centrum, ungefär lika stort som Kalleskrona.... Inga udda-affärer mest samma skräp som hemma, men lite blev det iallafall... Typ ett par jätte dyra skor.... ;)

Efter vi ätit lunsch, shoppat och fikat så åkte vi ut till Lugnet Riksskidstadion för att titta lite på hoppbackarna... Vi insåg rättså snabbt att vi INTE orkade gå upp utan tog bara lite bilder nerifrån...

 
Som sagt här finns snö kvar....



Massor av snö.... 17 grader varmt så det var lite häftigt att sitta i tunna sommarbyxor och sommarskor i den kalla snön

 Visst ser jag liten ut, jämfört med de stora hoppbackarna.. Tänk att människor frivilligt ge sig ut och hoppar där... Jag skulle ALDRIG för mitt liv göra det. Inte för alla pengarna i världen....

Känner mig rätt nöjd med dagen, Patrik försöker få casper att sova men det låter som han inte är så sugen på det.. Nä just det, här kommer han... Lycklig som få när han ser tallriken på bordet...

KramenTillErAlla

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

hahah det är ju typ sjuk mycket snö där uppe.

Jag kimzi och liten hund har suttit på ekenäs hela dagen <3

har till och med fått färg i mitt lilla ansikte TÄNKA sig XD

<3

2009-04-11 @ 17:30:32
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Micke

Fegis som inte våga hoppa, men Pelle hoppade väl?

2009-04-11 @ 18:13:42
Postat av: Tappaintehoppet

Kikar in och önskar fortsatt trevlig helg!

2009-04-11 @ 19:41:45
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Micke

Då har du haft en skön dag.

Men ha en fortsatt skön helg.

2009-04-11 @ 20:19:51
URL: http://pappamicke.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0